مدیریت جیب هایتان را «از فراز الوند» ببینید
برنامه «از فراز الوند» مجله متنوع صبحگاهی است که با هدف ایجاد آرامش، انگیزه و امید و اجرایی خوش ریتم و پر انرژی با محوریت بهره وری در اقتصاد خانواده می باشد. این برنامه به صورت موضوعی شنبه ها به ورزش، یکشنبه ها فرهنگ و هنر، دوشنبه و سه شنبه موضوعات اجتماعی و اقتصادی و روزهای چهارشنبه به سینما و تئاتر می پردازد. حضور کارشناسان در هر بخش از برنامه، انعکاس اخبار روز و وضعیت ترافیکی تهران و جاده ها، تیتر خوانی روزنامه ها و ... در فضایی نو از جمله بخش های این برنامه است. اصلاح الگوی مصرف، هزینه کمتر زندگی بهتر، مدیریت هزینه های زندگی، استفاده از تولیدات داخلی و ... از دیگر اهداف محوری برنامه در موضوعات مختلف است که به عنوان تیتر اتاق فکر برنامه در حوزه های محتوایی مختلف بررسی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ خبرنگار """"روابط عمومی سیما""""، در گپ و گفتی با مجتبی احمدی تهیه کننده و محمودرضا قدیریان مجری برنامه از اهداف تولید چنین مجموعه ای پرسیده است که در ادامه می خوانید:   تهیه کننده: برنامه ای ریتمیک برای هر صبح داریم مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه صبحگاهی «از فراز الوند» خط اصلی برنامه را مدیریت اقتصادی مردم دانست و گفت: خط اولی که برای طرح این برنامه نوشتم «مدیریت جیبمان» بود، همواره با این سوال مواجه هستیم که «امروز چگونه جیبمان را مدیریت کنیم؟» به عبارت دیگر دانش دخل و خرج برای ما یک مشغله فکری روزانه شده است. بنابراین به عنوان یک مجله صبح گاهی هر آنچه مخاطبان درباره اقتصاد خانواده می خواهند باید در آن پیدا کنند. احمدی در ادامه افزود: در این برنامه یک تیم کاملا ژورنالیستی حضور دارند، افرادی خبره و فعال در حوزه رسانه که توانسته اند، آنتن به بهترین شکل برنامه را اجرا کنند. «از فراز الوند» برنامه ای ریتمیک و سریع است و توانسته مخاطبان صبحگاهی را جذب نماید. تهیه کننده «از فراز الوند» از اتاق فکر این برنامه سخن گفت و افزود: اتاق فکر ما از کارشناسان حوزه هایی همچون روانشناس، جامعه شناس، اساتید ممتاز دانشگاهی و ورزشکاران تشکیل شده است. احمدی راهبرد ماهانه را وجه تمایز «از فراز الوند» با دیگر برنامه های صبحگاهی دانست و گفت: سناریوی مشخص و پلان بندی های منطبق بر راهبرد را می توان از تفاوت های آن برنامه دانست همچنین استفاده از مجری- بازیگر کمک کرده تا برای اولین بار از هنر بازیگری در روایت داستان بهره برده ایم. با وجودی که کمتر از یک ماه از پخش برنامه می گذرد بازخوردهای خوبی از سوی بینندگان داشتیم. بازخوردهایی که  خستگی کار را برایمان کم رنگ  و شوق به ادامه کار را در تمامی اعضای گروه افزایش داده است.   قدیریان: صداقت در کلام، کلید موفقیت در اجرا محمود رضا قدیریان از مجریان جوان برنامه نیز به تفاوت های اجرا اشاره کرد و گفت: هر برنامه ایده خاصی را دنبال کرده و هدف و ماهیت خاص  خود را دارد . «از فراز الوند» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیماست که با محوریت موضوعات اقتصادی روز دنبال می شود. تلاش کردیم تا با تیمی قوی به بهترین شکل برنامه را روی آنتن ببریم. قدیریان از راهکاری که یک مجری برای جذب مخاطب گفت: موضوع صداقت در کلام برایم بسیار حائز اهمیت است و اعتقاد دارم اگر بیننده احساس کند برنامه با او صادق نیست به سرعت کانال را تغییر می دهد. بنابراین تلاش کردیم در کنار ایجاد فضایی صمیمی، واقعیات را به مردم بگوییم و پاسخگوی سوالات بینندگان عزیزمان باشیم.. قدیریان «از فراز الوند» را دارای تعامل خوبی با مخاطبان خود دانست و افزود: با گسترش فضای مجازی دیگر به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستیم و واکنش های سریع بینندگان ما را با نظرات و نقدهایشان پیوند می دهد. توجه به این نوع ارتباط باعث رشد کمی و کیفی برنامه می شود. فکر می کنم به دلیل ریتم تند و فضای شاد موفق بوده ایم و توانسته ایم در مخاطب صبحگاهی حس امید و نشاط دهیم.  «از فراز الوند» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو است که از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.  انتهای پیام/ن
2016 - iribtv.ir - Contact us : prsima@irib.ir

تمامی حقوق این وب سایت به معاونت سیما تعلق دارد