جدیدترین تدابیر اجرایی ستاد رونق تولید صداوسیما
ستاد رسانه ای رونق تولید صدا و سیما با رویکردهای تبیینی، آگاهی ‌بخشی، ترویجی، مطالبه‌گری، حمایتی و گفتمان‌سازی موضوع «رونق تولید» تشکیل شده است.  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سید امیر سیاح دبیر ستاد رسانه ای رونق تولید صدا وسیما درباره پخش میان برنامه های کوتاه «از کجا شروع کنم» و دیگر برنامه های تولیدی این ستاد گفت: این ستاد، میان برنامه های دو دقیقه ای را تولید کرده که از تمامی شبکه های تلویزیون در حال پخش است. در هر یک از این میان برنامه ها که با عنوان «از کجا شروع کنم» موضوعات مختلفی را مد نظر قرار داده است؛ برخی انگیزشی است که بینندگان را تشویق به ایجاد یک کسب وکار وت حرک اقتصادی می کند و بعضی دیگر نیز با محوریت افزایش اطلاعات و بالا بردن بینش اقتصادی مخاطبان است. وی ادامه داد: «از کجا شروع کنم»، در 30 قسمت تولید شده است که به مرور از شبکه های مختلف پخش می شود؛ هر برنامه به مدت دو دقیقه است و در هر قسمت با یک کسب و کار آشنا می شویم و اطلاعات لازم شروع این کسب وکار ارائه می شود. در ادامه 3 نفر از خبره ترین فعالان آن کسب و کار معرفی می شوند. در این میان برنامه ها، بخشی مستند گونه به نام «قهرمانان» را داریم که خبره ترین کار آفرینان کشور که بیش از 1000نفر را جذب واحد تولیدی خود کرده اند به بینندگان معرفی می شوند. مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما، با اشاره به راه اندازی سایت میدان با هدف فراهم کردن محیطی که مخاطبان بتوانند مستقیما با کارآفرینان موفق آشنا شوند، ادامه داد: ستاد رسانه ای رونق تولید، حضور پررنگی در فضای مجازی دارد و این سایت، ویژه این برنامه طراحی شده است. در سایت میدان، تعدادی از خبرگان کسب و کار به عنوان مشاور حضور دارند که از چگونگی کسب مجوز و یا تهیه مواد اولیه و چگونگی فروش محصولات به کاربران مشاوره می دهند و خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده ایم. نشست هماهنگی مسئولان عملیات رسانه ای رونق تولید همچنین روز چهارشنبه نشستی با حضور مسئولان وبرنامه سازان رادیو،فضای مجازی سازمان و معاونت سیما وعلی فیروزی رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. دبیر ستاد رسانه ای رونق تولید صدا وسیما درباره این نشست گفت: برای مرحله اول عملیات رسانه ای با موضوع مجوز های کسب کار که انشالله از 1تا 7تیر در برنامه های مختلف درشبکه های سیما ،خبری ورادیو پای کار خواهند بود، این برنامه های به مشکلات گرفتن مجوزهای کسب وکار خواهد پرداخت. وی در پایان تاکید کرد: جلسه مشابه ای هم در معاونت سیاسی با حضور خبرنگاران، باشگاه خبرنگاران جوان وشبکه خبر داشتیم وهماهنگی های لازم انجام و از تمامی ظرفیت های رسانه ملی انشالله استفاده خواهیم کرد. ستاد رسانه ای رونق تولید صدا و سیما با رویکردهای تبیینی، آگاهی ‌بخشی، ترویجی، مطالبه‌گری، حمایتی و گفتمان‌سازی موضوع «رونق تولید» تشکیل شده است. تاکید بر طراحی نظام کارآمد به منظور استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ملی و سایر نهادها برای برنامه‌سازی مطلوب و کیفی در راستای ارتقای رونق تولید در تراز یک رسانه توسعه محور و پیشرفت‌مدار، بصیرت‌افزایی و جریان‌سازی مستمر و شورآفرینی برای افزایش حمایت ملت از کالای ایرانی برای رونق تولید، افزایش اشتغال و کاهش واردات و هزینه‌های ارزی با بهره‌گیری از ظرفیت برنامه‌های شاخص و آثار فاخر نمایشی، معرفی کارآفرینان برتر کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ترویج روحیه کار و تلاش سازنده در جامعه و گسترش فرهنگ تلاش و تحرک در بین جوانان، استفاده از برترین کارشناسان و خبرگان اقتصادی و هنرمندان، از اهداف این ستاد در سال رونق تولید است. انتهای پیام/ن
2016 - iribtv.ir - Contact us : prsima@irib.ir

تمامی حقوق این وب سایت به معاونت سیما تعلق دارد