مشاهده خبر

چهار شنبه 18 مهر 1403 - 14:37:54

«زیتون سرخ» در قاب شبکه امید

کمیک موشن «زیتون سرخ» جدیدترین محصول مرکز انیمیشن سوره همزمان با سالروز عملیات طوفان الاقصی از شنبه ۲۱ مهر ماه روی آنتن شبکه امید می رود.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

«زیتون سرخ» با روایتی از پیشینه جنگ فلسطین و اسراِئیل با نگاهی به دروغ‌هایی که طی ده‌ها سال رژیم صهیونیستی با اتکا به آنها، اشغال فلسطین را توجیه کرده و علیه مردم فلسطین مرتکب جنایت شده است، برای مخاطب کودک و نوجوان آماده نمایش شده است. این مجموعه کمیک موشن با روایتی تاریخی اما ساده و روان سعی می کند به پرسش‌هایی اساسی درباره تاریخ فلسطین پاسخ دهد. پرسش‌هایی همچون آیا فلسطین یک سرزمین خالی بود؟ آیا صهیونسیت همان یهودیت است؟ آیا فلسطینی‌ها داوطلبانه وطنشان را ترک کردند؟ آیا یهودی‌ها ملتی بودند بدون سرزمین؟ علت جنگ اسرائیل با اعراب چه بود؟ ماجرای روز نکبت چیست؟ و افسانه ها درباره مردم غزه صحت دارد؟
کمیک موشن «زیتون سرخ» که در ۱۳ قسمت به کارگردانی مجید محمودی و تهیه‌کنندگی امید مرندی در مرکز انیمیشن سوره تهیه و تولید شده است، و روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت 20:45 و 23:45 از شبکه امید پخش می شود.
انتهای پیام/ن

برچسب ها :

آخرین اخبار

بررسی «نسل نو در سینمای ایران» و «نسل نو و انجمن سینمای جوانان»/ «استاد» نقد می‌شود «امتداد» به سراغ «جنگ ستارگان و فلسفه» رفت پخش فیلم «تاریکی» همراه با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت لیگ برتر با شبکه ورزش کارشناسی لیگ یک در فوتبال یک شبکه ورزش «کار خونه» این هفته به میزبانی بانویی تلاشگر از استان آذربایجان غربی «نیمه پنهان ماه» در شبکه قرآن و معارف سیما دیدنی شد پخش مستند «وداع با اسلحه» در هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند محمد داوودی: مستند «پل آزادی»، اثر مردمی از نخستین روزهای دفاع مقدس است/ صدا و سیمای اهواز چگونه در جنگ جان گرفت؟! اسرار سینمایی «نقشه فرار» در شبکه تهران روایت معاون سیما از دوگانگی همکاری با چهره‌ها + فیلم سریال جدید تلویزیون کلید خورد/ حضور بیش از ۲۰۰ بازیگر در «حکایت های کمال ۲» سفیدغازها، موشک‌های زنده مستند «کارگاه ریچارد هاموند» را از شبکه مستند ببینید چهارمین هفته پاییزی و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مناظره علمی در برنامه زنده «کشیک سلامت» «دوربین ۷» در خوابگاه های دانشجویی تلاش های «ادی» برای المپیک مستند «بهنام ۳۰ سال بعد» روایت زندگی و شهادت بهنام محمدی حکایت های «مولان» در شبکه فراتر سیزدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی «زندگی درختان» در شبکه تهران شبکه نسیم «با ترانه» به دنیای موسیقی بازگشت حضور بانویی کارآفرین از استان آذربایجان غربی در برنامه «کار خونه» روایتی از زندگی برادران گرایی شبکه یک از «زندگی را زندگی باید کرد» می گوید پنجمین شب پخش فیلم های «ویژه فلسطین» جشنواره‌ی تلویزیونی مستند «هفت شهر عشق» در قاب افق واکاوی مؤلفه‌های بصری و زیبایی‌شناختی برنامه‌های تلویزیونی گفت وگو محور دینی «لوتر: سقوط خورشید» در قاب شبکه نمایش «طنزیم» سراغ هواداری رفت/ حضور متفاوت سه چهره در یک برنامه ویژه برنامه «مثبت سلامت» به مناسبت روز عصای سفید تماشای «خرس های محافظ جنگل» در شبکه تهران نخستین مسابقه رباتیک سال 2020 حوت ایرانی؛ اژدری مرگبار برای دشمنان پاسخ معاون سیما به حواشی نظرسنجی ایسپا و جامعیت تلویزیون فصل یک سریال «عملیات سیاه» را از شبکه تماشا ببینید توضیح و عذرخواهی برنامه «سیمای خانواده» درباره یک خطای ناخواسته چهارمین شب پخش فیلم های «ویژه فلسطین» جشنواره‌ی تلویزیونی مستند ۴۵ درصد از مخاطبان «طوبی» را دیدند/ بازدید ۴۰۰ میلیونی ۶۰ هزار محتوای تقطیع شده سریال در شبکه‌های اجتماعی قدردانی آیت‌الله اراکی، از برنامه تلویزیونی «مکث» شبکه یک توضیح معاون سیما در مورد نظرسنجی سریالیِ پُرحاشیه پخش اختصاصی فوتبال برتر در تلوبیون پیش از آنتن! بازدید معاون و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما از خبرگزاری فارس پخش زنده ویژه برنامه «به افق فلسطین» به مناسبت تشییع پیکر شهید نیلفروشان فصل جدید «خانه ملت» در راه آنتن ساخت فصل دوم «طوبی»، پرشمارترین درخواست بینندگان سینمایی «آسیاب» را از شبکه نمایش ببینید بررسی ایمنی و حوادث کار در «زمانه» امشب فصل جدید «ویدیو چک» در راه آنتن شبکه ورزش

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها