به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سیما، براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان بازدیدهای اخیر محتوای تقطیع شده برنامه «پانتولیگ» حدود ۱۱۱ میلیون بازدید بوده است.
همچنین شایان توجه است که تعداد محتوای منتشر شده این برنامه در فضای مجازی، بیش از ۹ هزار تقطیع را شامل می شود.
بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم اینستاگرام (۵۴۰۰ محتوای تقطیع شده) و بیشترین میزان بازدید نیز در اینستاگرام (۱۰۴ میلیون بازدید) بوده است. میزان مصرف (بازدید) این برنامه نسبت به سال گذشته شش برابر شده است.
انتهای پیام/ن