موفقیت مرکز پویانمایی صبا در جذب مخاطبان در بهار و تابستان 1400‎‎
پنج عنوان برنامه پرمخاطب در رده سنی کودکان و دو عنوان برنامه در رده سنی نوجوان از تولیدات مرکز پویانمایی صبا مورد اقبال مخاطبان این رده قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، در یک سال و اندی گذشته از پیدایش و شیوع کرونا درکشور، بسیاری از طرح‌های تولید به حالت تعلیق یا ناتمام ماند اما انیمیشن در این موقعیت ویژه، بدون اخلال و مشکل توانست تولیدات خود را پیش ببرد و با توجه به تولید دانش‎بنیان مرکزپویانمایی صبا که متکی به عرصه‌های رایانه‎ای و هنر و توانایی جوانان خلاق کشورمان است و با همت این عزیزان هیچ خللی در تولیدات به وجود نیامد و نتیجه آن در بهار و تابستان امسال با تولید بیش از 120 ساعت انیمیشن است که در اختیار شبکه های مختلف سیما قرار داده شد و این مهم با هدف تولیدات پایدار و درخور مخاطب می باشد. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما از کودکان 6 تا 11 سال و نوجوانان 12 تا 17 سال که به صورت جداگانه در سراسرکشور درباره تماشای برنامه‌های بهار سیما انجام داده است مشخص شد به ترتیب 94.4 و 90.3 درصد از افراد دراین رده‌های سنی بیننده برنامه‌های مختلف تلویزیون بوده‌اند که سهم مرکز پویانمایی صبا در رده سنی  کودکان با 5 عنوان برنامه به ترتیب ( مهارتهای زندگی: 66.2 – خروس زیرک روباه کلک: 55.7 – شکرستان کرونا:41.5  – آقا معلم و بچه ها:39.9 و رعنا دختر دهقان 33.9) و در رده سنی نوجوان با دو عنوان برنامه به ترتیب ( مثل نامه:23.2 و پند پارسی :19.3 درصد ) که در جذب میزان بیننده سهم بسزایی دارد. در این راستا تولیدات مرکز پویانمایی صبا، جهش تولید را با اولویت بندی مفاهیمی همچون خانواده، جمعیت پایدار، آموزه های قرآنی، ارزشهای دینی و اخلاقی، مهارتهای زندگی، پیشگیری از کرونا و بیماریها، امثال و حکم پندآموز و آموزش های فکری و عملی و.... را با تولید انیمیشن پاک معنا کرده است و گامهای مطمئنی در راه تثبیت و ذائقه سازی در میان انبوه مخاطبانش برداشته است. انتهای پیام/ن
2016 - iribtv.ir - Contact us : prsima@irib.ir

تمامی حقوق این وب سایت به معاونت سیما تعلق دارد