مشاهده خبر

شنبه 26 اسفند 1402 - 9:38:54

مسابقه «آدرنالین» با محوریت سلامت روی آنتن سیما

جدیدترین مسابقه شبکه سلامت با عنوان «آدرنالین» از اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن این شبکه رفته است.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

سیدمحمدحسین پورفاضلی تهیه کننده «آدرنالین» درباره ساختار این مسابقه گفت: از آن جایی که بخشی از رسالت رسانه ها آگاهی بخشی عمومی و بالابردن کیفیت زندگی شهروندان است و به منظور آشنایی عموم مردم با مفاهیم پزشکی و افزایش دانش و آگاهی عمومی مردم تصمیم گرفتیم برنامه ای را با این مختصات برای بینندگان همراه و همیشگی سیما تهیه کنیم. به همین منظور با فراخوانی که برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی کشور اعلام کردیم از این عزیزان دعوت کردیم تا با حضور خود در این برنامه، ما را در انجام این هدف یاری کنند.

پورفاضلی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه که از میان دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور هستند در قالب گروه های مختلف با هم رقابت می کنند.

وی گفت: «آدرنالین» دارای 16 بخش است که شامل سئوالات تخصصی، عمومی، هوش، حافظه، بازی های فکری، بازی های عملی و بازی های ورزشی است. روند مسابقه به این شکل است که در هر قسمت دو گروه سه نفره با هم رقابت می کنند. بعد از چهار شب و در پایان گروهی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده است به مرحله نهایی می رسد و برنده جایزه نقدی این مسابقه می شود.

وی ادامه داد: سئوالات و پرسش و پاسخ ها در قالب رشته های تخصصی شرکت کنندگان رشته های مختلف پزشکی مطرح و بازی ها همگی در حوزه سلامت مطرح می شود.

داورانی که شرکت کنندگان را قضاوت می کنند از کادر درمان و بهداشت هستند که امتیازها را در بخش های تخصصی می دهند. دکتر نازنین بیات، دکتر یاشار کبیری، دکتر محمدحسین پورغریب و دکتر مصطفی کارگر از اساتیدی هستند که در این بخش ما را یاری می کنند.

پورفاضلی تاکید کرد: در «آدرنالین»، دانشجویان بین الملل که در کشورمان در حال تحصیل هستند هم شرکت می کنند. مثلا یک قسمت از مسابقه، رقابت میان دانشجویان هندی و افغانی صورت می گیرد که در ایران مشغول تحصیل اند.

وی با اشاره به این که «آدرنالین» از ابتدای ماه مبارک رمضان روانه آنتن شده است، تصریح کرد: این مسابقه برای ماه مبارک رمضان در 6 قسمت تهیه شده است و هر مسابقه در 4 شب به روی آنتن می رود و در کل 12 گروه با هم رقابت می کنند.

تهیه کننده «آدرنالین» ادامه داد: این مسابقه در فصل نخست خود در 24 قسمت تهیه شده و قرار است تا فصل های بعدی به 140 قسمت برسد.
مجری این مسابقه «پیمان فاطمی» است و «سیدمحمدحسین پورفاضلی» هم به عنوان مجری کارشناس در این مسابقه شرکت می کند. کارگردان هنری «مهدی حاجی میرآقا» و سردبیر «معین داستان» است.

«آدرنالین» هر شب ساعت 23 از شبکه سلامت پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

آخرین اخبار

«بازخوانی» شبکه قرآن و معارف سیما در هفته وحدت مسابقه تلویزیونی«نوآ»؛ اولین رقابت طراحی و دوخت لباس زنان در تلویزیون پخش مجموعه مستند «بر باد رفته» از شبکه مستند «وقف نامه» در قاب مستند دانشمندان آینده ایران در «زمانه» امشب جشن بازگشایی مدارس با «همشاگردی سلام» رژه «هنگ بردگان» در شبکه یک پخش سریال جدید «نماینده» از شبکه تماشا مستند «میراث نورانی» در قاب شبکه قرآن روایت فعالیت های مختلف مساجد در شبکه قرآن و معارف همراه با تلاوت آیات قرآن کریم و سخنرانی های شبکه قرآن و معارف پخش رقابت الاهلی و پرسپولیس از شبکه ورزش پخش فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش سیما بازگشت عموهای محبوب فیتیله‌ای به تلویزیون آنتن گروگان تولید نیست بررسی عملیات موفق آمیز ماهواره بر «قائم ۱۰۰» در «زمانه» امشب معاون سیما به پشت صحنه بزرگ ترین دکور برنامه کودک تلویزیون رفت «کار خنده» جایی که لبخند پایان ندارد درخشش «ستاره پیروزی» در شبکه نمایش غواص شجاع آب های عمیق مهمان امروز «مهرگان» «سر سفره خدا» در صدر پرتماس‌های هفته با شبکه نمایش به «درون هزارتوی گریزلی» بروید هنرمندان کشور دل درگرو «مهر محمد» دارند مهم‌ترین نقش در نظام آموزشی آموزش و پرورش؛ نظام امتحانات است بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «چرخ گردون ۲» جلسه شورای فرهنگی رنگ‌ و بوی مدرسه به خود گرفت مروری بر خاطرات شیرین تلویزیون در «خیلی دور، خیلی نزدیک» گردشگری سلامت در شبکه سلامت سیما ساماندهی کارشناسان حوزه پزشکی در برنامه های مختلف پویش سلام به آینده در شبکه نسیم «قلعه ماهیان» در قاب شبکه فراتر شناسایی روندهای حاکم بر صنعت ویدئو (VOD) نقش‌آفرین نقش‌های به‌یادماندنی صدرالدین حجازی بازیگر باسابقه درگذشت «مهرگان» شبکه یک به استقبال ماه مهربانی می رود «مهر محمد» زینت بخش هفته وحدت «زمانه» امشب و «پزشکانی که کم داریم» پخش مجموعه مستند «بر باد رفته» از تلویزیون جشنواره سینمایی آخرین هفته تابستان مستندهای ویژه افق در هفته پایانی تابستان شبکه نمایش به «فراری بزرگ» پناه داد دفاع از ساخت برنامه‌های عامه‌پسند در حوزه هنر روز ملی خرما در «رویش» رویداد بین المللی «الف تا»؛‌ ایده ها و تجربه های تحول آفرین مدرسه جشنواره تلویزیونی به صورت تخصصی روی «عکس مستند» کار می‌کند استقبال نردبان از «روز ملی سینما» با مهرداد زاهدیان سریال هوملند و سازمان سیا سوژه «امتداد» شد چالش‌های اجرای برنامه پزشکی خانواده در استان فارس «مجری‌ نو» روی آنتن شبکه امید «خونه مونه»، قابی متفاوت و جذاب از زندگی در روستا

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها