مشاهده خبر

یک شنبه 25 شهریور 1403 - 11:25:55

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «چرخ گردون ۲»

محسن برمهانی در پشت صحنه سریال «چرخ گردون» حاضر شد و با تهیه‌کننده، کارگردان و هنرمندانی از جمله علیرضا خمسه، حمید لولایی و کمند امیرسلیمانی به گفت‌وگو نشست.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

معاون سیما با همراهی مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما در پشت صحنه فصل دوم سریال «چرخ گردون» حاضر شد. سریالی که مراحل پایانی تولید را پشت سر گذاشته و به زودی از قاب شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

چندی پیش فصل اول سریال «چرخ گردون» روی آنتن شبکه دو سیما رفت و حضور علیرضا خمسه و حمید لولایی و دیگر بازیگران قدیمی طنز تلویزیون واکنش‌های مثبتی را به همراه داشت.
سریال «چرخ گردون» از تولیدات مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما، قرار است به زودی پخش سری جدید خود را از شبکه دو سیما آغاز کند.
محسن برمهانی در این بازدید پای صحبت های بازیگران این سریال نشست و درباره تولید این مجموعه نمایشی گفت: یکی از مزیت‌های «چرخ گردون» حضور اساتیدی نظیر علیرضا خمسه، حمید لولایی و کمند امیرسلیمانی است و سریال با این چهره شاخص اعتبار می‌گیرد.
همچنین معاون سیما تاکید کرد: بنای سازمان صداوسیما این است که اتفاقات بهتری برای مخاطبان رخ بدهد. بسیاری از دوستان علاقه‌مند و پیگیر هستند که کار کنند و ساز و کارها برای رسیدن به طرح خوب، نیاز به زمان دارد.
وی با بیان اینکه که سازمان صدا و سیما همچون گذشته به سمت تله تئاتر می رود و آثاری در قالب سیت کام می‌سازد، اظهار داشت: وقتی استادانی چون شما که بازیگران قدیمی هستید، پای کارها می آیند کار اعتبار می‌گیرد و با قوت بیشتری جلو می‌رود و آثار تولیدی زمانی جذاب می‌شود که ارجاع روز داشته باشد. امیدواریم فصل سوم این کار به روزتر باشد و مورد توجه علاقمندان قرار گیرد.
در حاشیه این بازدید معاون سیما خبر از برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم در امسال خبر داد و گفت: دبیرخانه آن تشکیل شده و داوران در حال بررسی آثار تلویزیونی‌ هستند .
جواد مزدآبادی کارگردان سریال از تفاوت‌های «چرخ گردون1» با «چرخ گردون2» گفت که سعی کردیم هم از لحاظ ساختار، فیلمنامه و حتی شوخی‌ها و کمدی‌های موقعیت، به سمت خوشمزگی‌ و جذابیت بیشتر حرکت کنیم. همچنین همه همّ و غمّ‌مان را گذاشتیم تا هم به لحاظ شخصیت‌پردازی و هم به لحاظ فیلمبرداری و قاب‌بندی‌ها، مخاطبان فصل دوم سریال را با کیفیت بهتر و مناسب‌تری تماشا کنند.
سعید مرادی تهیه‌کننده سریال نیز تأکید کرد: از روزی که مرکز سیمرغ در دوران تحول صداوسیما شکل گرفت کار را با حمایت مرکز سیمرغ آغاز کردیم. بدون مبالغه اگر این حالِ خوبی که در فضای این سریال وجود دارد، حاصل حمایت تلویزیون و مرکز سیمرغ است.
وی به موضوعات اجتماعی روز که جزو داستان‌های سریال «چرخ گردون2» است اشاره کرد، از موضوع غزه تا انتخابات و رییس جمهور فقید شهید رئیسی که در سریال به آن پرداخته شده است.
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: گروه نویسندگان را تغییر دادیم و بازیگرانی به سریال اضافه شدند این نوید را بدهم که 30 تا 40 درصد فضای مفرح و با نشاط را اضافه کردیم.
گفتنی است، در این بازدید، حمید لولایی، علیرضا خمسه، کاظم نوربخش، کمند امیرسلیمانی و مهرداد ضیایی نیز مواردی را با معاون سیما مطرح کردند و در پایان یک پلان ویژه با حضور معاون سیما تصویربرداری شد.

گزارش تصویری بازدید

انتهای پیام/ن

آخرین اخبار

سری جدید مستند «مردمان لب رود» تولید می شود آغاز فصل سوم «بگو بخند» در شبکه نسیم جشنواره تلویزیونی مستند، فیلمسازان غریب را به صحنه می‌آورد/ «بهار نزدیک است» روایت یک آیین سنتی از نوروز قهرمان اسبق کاراته کشور مهمان امروز «مهرگان» شبکه یک سریال «با سال تماس بگیر» به زودی از شبکه تماشا عیدانه فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) «جشن ماه» شبکه تهران در برج میلاد شبکه فراتر به «جستجوی نمو» می رود ویژه برنامه «چرخ» به مناسبت جشن تحویل سال آموزشی کشور روی آنتن می رود جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در «حسینیه بهشت» «حیات در سیاره ما» در شبکه مستند بازگشت «باغ شادونه» به آنتن شبکه دو همزمان با ولادت نبی اکرم (ص) «گروه فریاد» به شبکه نهال می‌آید حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در «کار خونه» زنگ اول مهر در شبکه نمایش به صدا درآمد در شبکه فراتر به «موزه» بروید نشست شناسایی روندهای حاکم بر صنعت «ویدئو به درخواست» برگزار شد «با تمام قلبم» در انتظار شبکه سه جشن آغاز سال تحصیلی با «خونه دوم» از «شهیدانه زیستن» تا «خداحافظ رفیق» در هفته فیلم‌های کوتاه شبکه دو «سینما دو +» مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد دیدارهای سپاهان و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گذری از دل معماری تا دیار عاشقان در ویژه برنامه «وادی» پخش مستند «برای نگار» از شبکه دو سیما / روایتی از هنر و نبوغ بانوی کارآفرین ترکمن از جشن های بازگشایی مدارس تا پویش های مردمی اهمیت امنیت غذایی در تامین سلامت نگاهی به زندگی شاعر پر آوازه ایرانی «برادران» در شبکه مستند شبکه یک همراه با دیگر شبکه ها به استقبال «جشن عاطفه ها» می رود مجید پُتکی به «سرنخ» پیوست شبکه تهران «گشت کنترل حیوانات» راه انداخت «بازخوانی» شبکه قرآن و معارف سیما در هفته وحدت مسابقه تلویزیونی«نوآ»؛ اولین رقابت طراحی و دوخت لباس زنان در تلویزیون پخش مجموعه مستند «بر باد رفته» از شبکه مستند «وقف نامه» در قاب مستند دانشمندان آینده ایران در «زمانه» امشب جشن بازگشایی مدارس با «همشاگردی سلام» رژه «هنگ بردگان» در شبکه یک پخش سریال جدید «نماینده» از شبکه تماشا مستند «میراث نورانی» در قاب شبکه قرآن روایت فعالیت های مختلف مساجد در شبکه قرآن و معارف همراه با تلاوت آیات قرآن کریم و سخنرانی های شبکه قرآن و معارف پخش رقابت الاهلی و پرسپولیس از شبکه ورزش پخش فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش سیما بازگشت عموهای محبوب فیتیله‌ای به تلویزیون آنتن گروگان تولید نیست بررسی عملیات موفق آمیز ماهواره بر «قائم ۱۰۰» در «زمانه» امشب معاون سیما به پشت صحنه بزرگ ترین دکور برنامه کودک تلویزیون رفت «کار خنده» جایی که لبخند پایان ندارد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها