مشاهده خبر

دو شنبه 4 تیر 1403 - 10:32:37

تدارک یک مهمانی بزرگ در شبکه تهران

شبکه تهران سیما برای مهمانی عید غدیر ویژه برنامه های متنوعی چون «مهمونی 10 کیلومتری غدیر»، «بهترین بابا»، «سلام تهران»، فیلم های سینمایی، مستندهای تماشایی و موسیقی تصویرهای جذاب در نظر گرفته است که از قاب ماندگار پایتخت تماشایی می شود.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

ویژه برنامه «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیارش باستانی و اجرای مرتضی پرنیان از شنبه هر روز حوالی ساعت ۱۵:۳۰ از قاب شبکه تهران سیما دیده شد.  
در «مهمونی» امسال «پویش لقمه میلیونی» مانند سال گذشته با هدف مشارکت در ثواب اطعام غدیر برگزار می‌شود و خانواده‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این پویش هستند می‌توانند در منزل لقمه‌هایی را آماده کرده و به نیت «شهدای خدمت» در «مهمونی» توزیع کنند.
همچنین «پویش اسباب بازی» نیز که با هدف جمع آوری اسباب بازی برای کودکان غزه و کودکان مناطق محروم کشور تدارک دیده شده، برگزار می‌شود.
هموطنان علاقه‌مند می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۲۲۲ یکی از بانیان خیر در این مراسم باشند. این ویژه برنامه با هدف دعوت از مردم فهیم پایتخت برای حضور در مراسم باشکوه عید غدیر است.


با بهترین بابا به مهمونی غدیر می رویم

 «بهترین بابا» عنوان ویژه برنامه ی زنده شبکه تهران با حضور عوامل برنامه شاد رنگین کمان و برنامه به خانه بر میگردیم در جشن بزرگ «مهمونی 10 کیلومتری غدیر» است که از ساعت 19 تا 22 بصورت زنده و مستقیم از قاب شبکه پایتخت تماشایی می شود.
 این ویژه برنامه به مناسبت عید غدیر خم و با هدف ایجاد فضای شاد برای خانواده های تهرانی همراه با کودکانشان تدارک دیده شده است.
برنامه «بهترین بابا» با اجرای مریم وطن پور و زینب پور ابراهیم به تهیه کنندگی احمد بندری تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
نقالی و شاهنامه خوانی در مدح حضرت علی (ع)، شعر خوانی، مداحی، گروه سرود، برگزاری قرعه کشی پویش یا علی بگو و... بخش های شاد و سرگرم کننده این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه حاضران و مخاطبان شبکه تهران می شود.
گروه رنگین کمان با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع نواب در  مسیر جشن بزرگ مهمونی 10 کیلومتر غدیر با کودکان و خانواده ها همراه می شود.                                                                          
ویژه برنامه «بهترین بابا» کاری از گروه خانواده شبکه تهران است که در عید غدیر خم به مدت 170 دقیقه تماشایی می شود.


سلام تهرانی ها به مهمانی غدیر

ویژه‌برنامه «سلام تهران» در شب عید غدیر خم دوشنبه 4 تیرماه با بخش‌های ویژه و با حضور مهمانان مختلف از ساعت 21 به مدت 110دقیقه روی آنتن پایتخت  می رود. همچنین این ویژه برنامه در روز عید سه شنبه 5 تیرماه از ساعت 9:30 تا 12 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.


معرفت غدیر را در قاب «سدره» نظاره کنید

ویژه برنامه معارفی «سدره» نیز از عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت 24 با اجرای مهیار عبداللهی به صورت زنده از کربلای معلی به مدت 70 دقیقه روی آنتن یم رود.
این برنامه با حضور مادحین اهل بیت (ع) و کارشناسان حوزه معارف، به موضوع غدیر در سیره اهل ‏بیت (ع) می پردازد و ماجرا و واقعه غدیر را نیز تبیین می کند.


سینمایی و مستندهای تماشایی

پخش آثار سینمایی، مستندهای  طنز در قالب برنامه «کمدین»، موسیقی تصویر و کلیپ های جذاب از دیگر تدارک شبکه تهران برای جشن شب و روز عید غدیر است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

آخرین اخبار

«شکارچی شنبه» امشب در شبکه تهران خداحافظ سید مقاومت تغییر جدول پخش شبکه نسیم در پی شهادت سیدحسن نصرالله تدارک شبکه مستند در پی تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان عملیات رسانه ای شبکه های سیما با محوریت تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان تغییر جدول پخش شبکه نمایش سیما در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت «غریب» در قاب نمایش «پرستار بتی» در شبکه سلامت «ربوده شده» سر از شبکه یک درآورد بررسی مهم ترین برنامه های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در«پرسشگر» دیدار معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) با مدیر شبکه نسیم انتصاب سرپرست اداره کل منابع انسانی رسانه ملی «مفت بر» به «هفت» می‌آید/ بررسی «سینمای وحشت» بررسی فرهنگ «هیپ هاپ» و موسیقی رپ در برنامه «امتداد» مستند «بانو»؛ روایتی از ایثارگری یک مادر شهید چالش‌های اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع «تانک خورها» و «هشت‌پا» به آنتن رسیدند «دنیا من می توانم» در قاب پایتخت پخش کامل برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه قرآن و معارف «شب های پرستاره» در قاب شبکه قرآن «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان البرز «عملیات اقتدار» در شبکه دو تنوع ژانر،‌ مزیت ویژه جشنواره تلویزیونی مستند است/ روایت خطر «انقراض» از تنوع اقلیمیِ ایران تقدیر از شبکه چهار و برنامه «چرخ» در جشنواره نانو و رسانه همراهی شبکه نمایش سیما با مردم مظلوم جنوب لبنان «آتش افروز» به شبکه نمایش رفت حل چالش‌های حکمرانی نظام سلامت با تاکید بر وفاق آخرین روزهای اولین هفته مهر ماه و فیلم هایی با حال و هوای دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه «دو کوهه ادبیات» به آنتن چهار رسید «اسپارتاکوس» به شبکه فراتر می رود «طوبی» سریال تابستانی پرمخاطب حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در «کار خونه» جشنواره تلویزیونی مستند تنوع فرهنگی و اقلیمی ایران را به نمایش می‌کشد/ «چامون»، روایت تبعات یک تصمیم غلط برای عشایر «ماجراجویی دسته گرگ بزرگ» در شبکه تهران حوادث اخیر لبنان مستند خواهد شد‌ «مقاومت» در شبکه نمایش بررسی حوادث تروریستی لبنان در «زمانه» امشب مروری بر عکس‌های هشت سال دفاع مقدس احسان رجبی میثاقی مجری و احمدی گزارشگر یکصد و چهارمین شهرآورد پایتخت روایتی از زندگی و کار کارگران معدن در شبکه مستند «نوریانگ؛ دریای مرگبار» در شبکه یک دیدار معاون سیما با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «طوبی» در جمع پرتماس‌‌‌های هفته درخشید بازدید معاون سیمای رسانه ملی از شبکه دو و برنامه «صبحانه ایرانی» قرار با «وندی» در شبکه نمایش «گزارش یک قتل» در قاب نمایش سینمای مستند ذائقه‌سازی می‌کند/ «واهگ»، داستان زندگی منحصر به فرد یک زن بلوچ «خوانا بنویسید» در قاب سه «شوک» جدید در راه آنتن شبکه سه شبکه امید نقص جسمی «هندیکو» را به نقطه قوتش تبدیل کرد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها