مشاهده خبر

شنبه 16 تیر 1403 - 12:27:15

طنین نوای یا حسین (ع) در شبکه دو سیما

شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان برنامه‌های مختلفی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

ویژه برنامه «حسینیه بهشت» از شنبه ۱۶ تیر همزمان با شب اول ماه محرم در 12 قسمت حوالی ساعت 21:20 هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این برنامه شیخ اسماعیل رمضانی به عنوان کارشناس مذهبی همراه با پیر غلامان و شاعران اهل بیت حضور خواهند داشت. تبیین و بررسی قیام امام حسین(ع) و همچنین نوحه و شعر خوانی ذاکران و شاعران اهل بیت از جمله بخش‌های این برنامه است. بازپخش این برنامه روز بعد حوالی ساعت 11 و 17:30 است.

مجموعه نمایشی «سفیر» از یکشنبه هفدهم تیر ماه از یکشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۶:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می شود. این مجموعه نمایشی روایت سفر قیس بن مسهر صیداوی، سفیر امام حسین(ع) به کوفه ‌است؛ که فرامرز قریبیان با ایفای نقش قیس در این مجموعه، یکی از ماندگارترین نقش‌های دوره فعالیت هنری خود را رقم زد.
بازپخش مجموعه «سفیر» روز بعد حوالی ساعت 1:50 دقیقه بامداد و 16:30 است.

ویژه برنامه «کوی محبت» با اجرای مهدی اعرابی هر شب حوالی ساعت 23:20 به مدت 14 شب روانه آنتن می‌شود. در این برنامه دکتر علی غلامی به عنوان کارشناس مذهبی و نویسندگان کتاب‌های شاخص با موضوع امام حسین (ع) میزبان مخاطبان خواهند بود. بازپخش این برنامه روز بعد حوالی ساعت 14:30 است.

«انسان 250 ساله» با مداحی حاج حسین طاهری در ایام محرم به پخش سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پیرامون ایام محرم، ائمه اطهار و... خواهد پرداخت. این برنامه از یکشنبه 17 تیر ماه حوالی ساعت 19:45 روانه آنتن می‌شود.

«روضه کربلا» با نوای حاج اکبر مولایی از کربلای معلی از یکشنبه ۱۷ تیر به مدت ۱۱ روز حوالی ساعت ۶:۳۰ و همچنین با نوای حاج جواد هاشمی حوالی ساعت ۱۷:۱۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

«چشمه زندگی» با سخنرانی شیخ حسین انصاریان از یکشنبه ۱۷ تیر در ۱۱ قسمت هر روز ساعت ۱۴ میزبان مخاطبان خواهد بود.

ذکر عاشورائیان با مداحی حاج محمود کریمی از یکشنبه ۱۷ تیر به مدت یازده شب هر شب حوالی ساعت ۰۰:۱۵  از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 طنین نوای یا حسین و مداحی سید و سرور شهیدان در ساعات ۱۰:۳۰ حاج محمدرضا طاهری، ۱۵:۳۵ مداحی مداحین اهل بیت علیهم‌السلام، ۲۰:۱۵ کربلایی حسین طاهری و همچنین مداحی های مداحین اهل بیت در فواصل برنامه های شبکه دو سیما  قلب‌های عاشقان اباعبدالله(ع) را با خود همراه می‌کند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

آخرین اخبار

ببرو بدوز تلویزیونی «نوآ» در شبکه نسیم یک «داستان آمریکایی» در شبکه نمایش مهاجرت معکوس از نمای نزدیک روایتی از «وعده» صادق در شبکه مستند روایتی از مقاومت مردم یک روستا در قاب مستند بررسی اندیشه‌های فلسفی مشرق زمین در «امتداد» «سینمای ترور» در «هفت» بررسی می‌شود/ «شه‌سوار» روی میز نقد شبکه های تلویزیونی راوی بزرگداشت «شهید مقاومت» «قله های برفی» در «کافه مستند» شبکه افق مجموعه کوتاه و مستند «قاف» از شبکه پیشران فراتر «خانه»؛ خاطرات یک خانواده بیروتی «پرچمدار» به شبکه مستند می‌آید گفتگو با بازماندگان جنگ سی و سه روزه ویژه برنامه «وعده صادق» روی آنتن شبکه نسیم روایت «هانیبال» رژیم صهیونیستی در شبکه مستند آئین رونمایی از مستند «آلبوم خانوادگی من» تعامل سازمان نظام پرستاری با رسانه ملی در راستای بهبود وضعیت پرستاران شبکه مستند از «داستان سفارت» می گوید همراه با فیلم های سینمایی این هفته؛ از ژانر پلیسی تا استکبارستیزی مستند «اسرائیلیسم» در «کافه مستند» کمیک موشن «زیتون سرخ» آماده نمایش شد/ روایت بی‌پرده از دروغ‌های خانمان‌سوز اسرائیل یک فیلم سینمایی علمی تخیلی، امشب در قاب فراتر «تانک‌خورها» از نیمه مهرماه روی آنتن شبکه سه سفر «در طبیعت» با شبکه مستند «نبرد خلیج فارس ۲» در قاب امید «وعده امید» تا ساعاتی دیگر منتشر می شود نسیم و ناگفته های خبرنگاران قدیمی ایران در لبنان نقض حقوق بشر و تلاش برای تأسیس رژیم صهیونسیتی «روز 12 دسامبر» در تقویم شبکه چهار محک زنی اطلاعات عمومی دانش آموزان در «حروف دانش» «در آن شب» در شبکه مستند «وفا» امروز در قاب شبکه سه «قهرمانان مقاومت» روی آنتن شبکه تهران «قصه های قدس» از شبکه دو روایت می‌شود «فرزندان شایلاک» در شبکه سه مجموعه نمایشی «مهمان‌کشی» کلید خورد سینمایی «جنگ داخلی» را از شبکه یک سیما ببینید دیدار استقلال با السد قطر در شبکه ورزش پخش ویژه برنامه «زمانه» با موضوع ترور و شهادت دبیر کل حزب الله لبنان «چشم های آبی زهرا» در قاب شبکه نمایش «مرزهای مقاومت» به «کافه مستند» رسید جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «منهای 75» ویژه برنامه های شبکه آموزش به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله روایتی از «وعده» صادق در شبکه مستند پخش سریال «رستاخیز تفنگ ها» از شبکه تماشا «مثبت آموزش» تحولات خاورمیانه در روز همبستگی با کودکان فلسطین را بررسی می کند فیلم کوتاه «کمربند های سیاه» را از شبکه امید ببینید فصل جدید «سلام به آینده» در راه است «نسیم حیات» روایتی از ۳۳ روز مجاهدت در برابر پنجمین ارتش قدرتمند دنیا ویژه برنامه «آرمان» در سوگ شهادت سیدحسن نصرالله

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها