مشاهده خبر

دو شنبه 19 شهریور 1403 - 12:2:2

اعلام برنامه های جدید شبکه نسیم / از بازگشت «جناب خان» تا «مسابقه بی سابقه» با اجرای فرزاد حسنی

نشست خبری مدیران شبکه نسیم، دوشنبه ۱۹ شهریور در ساختمان امام صادق (علیه السلام) صداوسیما برگزار شد.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

مدیر شبکه نسیم در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران، ضمن خوشامدگویی به مهمانان‌ گفت: امروز دور هم‌ جمع شدیم تا علاوه بر تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قدردانی از تلاش همکاران، برخی برنامه های ماه ربیع الاول و فصل پاییز را معرفی کنیم.
محمدرضا خوشرو گفت: از آن‌جایی که ماموریت شبکه نسیم، ایجاد نشاط و سرگرمی است، این شبکه همواره سعی دارد با توجه به ضرورت و نیاز جامعه به این‌ مهم، این موضوع راهبردی را به صورت جدی دنبال کند.  
وی با اشاره به این که شبکه نسیم رسما از سال ۹۳ راه اندازی شد، افزود: ماموریت شبکه نسیم ایجاد نشاط و سرگرمی است و تمام تلاش مان این است که برنامه ها با تمرکز بر این موضوع و راهبردهای جدید در دوره تحولی رسانه ملی و با نگاه به شعار محوری عدالت گستری سند تحول، تهیه و روانه آنتن شود.
مدیر شبکه نسیم ادامه داد: رویکرد شبکه نسیم، ادامه فصل های موفق برنامه هایی است که مورد استقبال قرار گرفته؛ مثل «خندوانه»، فصل پنجم «دورهمی»، «کودک شو»، مسابقه هیجانی «آب و آتش»، فصل پنجم «شوتبال»، فصل پنجم «دست فرمون»، «میشه که بشه» یا برندهای برنامه معارفی مثل «نفس»، «با حسین حرف بزن» است.
خوشرو خاطرنشان کرد: در کنار برنامه هایی قدیمی، برنامه های جدید هم‌ در دستور کار شبکه قرار گرفته و خلق شده است و سعی داریم فضایی ایجاد کنیم که همه تولیدکننگان محتوا در حوزه سرگرمی، در شبکه رسمی سرگرمی صداوسیما بتوانند برنامه سازی کنند و از همین جا اعلام می کنیم که درهای شبکه ها به روی علاقه مندان این حوزه گشوده است تا بتوانند تولید برنامه داشته باشند. در همین راستا برخی برنامه ها همچون «چاخان پاخان»، طنز آیتمی «جورچین» و «چهار شگفت انگیز» را برنامه سازان جدید تهیه کردند که برای قشر خاصی از مخاطب تولید شد. همچنین برنامه «خوش نمک» و «بگو بخند» که برگرفته از بخش استعدادیابی خنداننده شوی برنامه «خندوانه» است نیز در قالب یک برنامه مستقل تهیه شد.
وی ادامه داد: برنامه «شهروند و مافیا» با تعییر شبکه و رویکردهایی در فصل جدید خود بیش تر به حوزه سرگرمی منعطف شده است. برنامه «از سرگذشت» با موضوع مرتبط با ماه های محرم و صفر به روی آنتن رفت.
وی همچنین درباره برنامه های پیش رو برای ماه ربیع الاول هم گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا برنامه های جدید برای ماه ربیع الاول و پاییز به روی آنتن بروند. برنامه «هزار و یک» که اسم قبلی آن‌ «شب های جناب خان» است با محوریت شخصیت جناب خان است که پیش بینی می کنیم با استقبال مخاطبان همراه خواهد بود که هم‌اکنون در حال دکورسازی است و حدود ۶ ماه است که اتاق فکر برنامه کار می کند.
خوشرو گفت: در کنار جناب خان هم مجریانی خواهند بود که در حال مذاکره هستیم و انشالله به زودی به جمع بندی می رسیم و امیدواریم تا اواخر مهرماه به آنتن برسد.
وی در خصوص برنامه های جدید این شبکه گفت: فصل چهارم «خوش نمک» که هم‌ اکنون روی آنتن شبکه است و رقابت افرادی از اقصی نقاط کشورمان است که مدعی بامزه بودن هستند را به نمایش می گذارد.
فصل سوم «بگو بخند» از اول مهر افتتاحیه آن با تغییراتی در فراخوان و استعدادیابی در مراحل مقدماتی به روی آنتن می رود.
دکور فصل سوم برنامه «سرنخ» هم در حال تکمیل است و با اجرای کامران تفتی به آنتن می رسد که پرهیجان تر از قبل است.
برنامه مسابقه «بی سابقه» که تلفیقی از اجرای «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است با اجرای فرزاد حسنی به روی آنتن می رود. این برنامه هم اکنون در مرحله پیش تولید است.
برنامه موفق «برمودا» که فصل دوم آن با تغییرات در دکور و دعوت مهمانان جدید تا یک‌ماه آینده به روی آنتن می رود‌.
برنامه «نو آ» تولید مرکز بسیج سازمان است که از اواخر مهر به پخش می رسد و برنامه ای در حوزه مد و خیاطی ویژه بانوان است که با اجرای ستاره السادات قطبی به روی آنتن می رود.
فصل جدید «کودک شو» با تعییر در آیتم‌های بازی تا اواخر پاییز و شب یلدا با تنوع بیش تر تقدیم‌ مخاطبان می شود.

خوشرو خاطرنشان کرد: تمام تلاش دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه نسیم این است که برنامه های سرگرمی محور را با تمام چالش هایی که وجود دارد بتوانیم با تنوع و متناسب با ذائقه و سلیقه مخاطبان تهیه و روانه آنتن کنیم. ما از هر برنامه سازی که مایل باشد برای مردم ایران در حوزه نشاط و سرگرمی از بستر رسانه ملی، تولید محتوا کند استقبال می کنیم و همواره منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات هنرمندان عزیز کشورمان هستیم و برای اجرایی شدن شعار عدالت گستری در دوره تحول رسانه ملی، اهتمام خواهیم ورزید.
در این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه سئوالات خود را در خصوص سیاست های شبکه نسیم درباره برنامه های برند و پرمخاطب و همچنین برنامه های جدید این شبکه مطرح کردند.

 

گزارش تصویری این نشست

انتهای پیام/ن

برچسب ها :

آخرین اخبار

جشن آغاز سال تحصیلی با «خونه دوم» از «شهیدانه زیستن» تا «خداحافظ رفیق» در هفته فیلم‌های کوتاه شبکه دو «سینما دو +» مستند ویژه شبکه افق در هفته وحدت بلوغ سینمای دفاع مقدس در دهه 90 تثبیت شد دیدارهای سپاهان و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گذری از دل معماری تا دیار عاشقان در ویژه پخش مستند «برای نگار» از شبکه دو سیما / روایتی از هنر و نبوغ بانوی کارآفرین ترکمن از جشن های بازگشایی مدارس تا پویش های مردمی اهمیت امنیت غذایی در تامین سلامت نگاهی به زندگی شاعر پر آوازه ایرانی «برادران» در شبکه مستند شبکه یک همراه با دیگر شبکه ها به استقبال «جشن عاطفه ها» می رود مجید پُتکی به «سرنخ» پیوست شبکه تهران «گشت کنترل حیوانات» راه انداخت «بازخوانی» شبکه قرآن و معارف سیما در هفته وحدت مسابقه تلویزیونی«نوآ»؛ اولین رقابت طراحی و دوخت لباس زنان در تلویزیون پخش مجموعه مستند «بر باد رفته» از شبکه مستند «وقف نامه» در قاب مستند دانشمندان آینده ایران در «زمانه» امشب جشن بازگشایی مدارس با «همشاگردی سلام» رژه «هنگ بردگان» در شبکه یک پخش سریال جدید «نماینده» از شبکه تماشا مستند «میراث نورانی» در قاب شبکه قرآن روایت فعالیت های مختلف مساجد در شبکه قرآن و معارف همراه با تلاوت آیات قرآن کریم و سخنرانی های شبکه قرآن و معارف پخش رقابت الاهلی و پرسپولیس از شبکه ورزش پخش فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» از شبکه نمایش سیما بازگشت عموهای محبوب فیتیله‌ای به تلویزیون آنتن گروگان تولید نیست بررسی عملیات موفق آمیز ماهواره بر «قائم ۱۰۰» در «زمانه» امشب معاون سیما به پشت صحنه بزرگ ترین دکور برنامه کودک تلویزیون رفت «کار خنده» جایی که لبخند پایان ندارد درخشش «ستاره پیروزی» در شبکه نمایش غواص شجاع آب های عمیق مهمان امروز «مهرگان» «سر سفره خدا» در صدر پرتماس‌های هفته با شبکه نمایش به «درون هزارتوی گریزلی» بروید هنرمندان کشور دل درگرو «مهر محمد» دارند مهم‌ترین نقش در نظام آموزشی آموزش و پرورش؛ نظام امتحانات است بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «چرخ گردون ۲» جلسه شورای فرهنگی رنگ‌ و بوی مدرسه به خود گرفت مروری بر خاطرات شیرین تلویزیون در «خیلی دور، خیلی نزدیک» گردشگری سلامت در شبکه سلامت سیما ساماندهی کارشناسان حوزه پزشکی در برنامه های مختلف پویش سلام به آینده در شبکه نسیم «قلعه ماهیان» در قاب شبکه فراتر شناسایی روندهای حاکم بر صنعت ویدئو (VOD) نقش‌آفرین نقش‌های به‌یادماندنی صدرالدین حجازی بازیگر باسابقه درگذشت «مهرگان» شبکه یک به استقبال ماه مهربانی می رود «مهر محمد» زینت بخش هفته وحدت

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها