مشاهده خبر

سه شنبه 17 مهر 1403 - 13:56:22

«فضانورد» به شبکه نمایش می رود

فیلم سینمایی «فضانورد» با گویندگی ۱۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

این سینمایی در گونه درام، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۴ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. نسرین اسنجانی، ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، ژرژ پطرسی، زویا خلیل آذر، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، نغمه عزیزی پور، امیرصالح کسروی، منوچهر والیزاده و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که یاکوب، فضانوردی جاه‌طلب باید برای انجام ماموریتش یک سال را در انزوا و تنهایی در یک سفینه‌ بگذراند. مقصد او رسیدن به ابرهای چوپرا که در آسمان سیاره‌ی مشتری ظاهر شده است می باشد. از سوی دیگر همسر یاکوب که لنکا نام دارد بعد از چند بار سقط کردن بار دیگر حامله شده است او از بی‌اعتنایی یاکوب نسبت به خود شاکی است و قصد جدا شدن از او را دارد. یاکوب از شدت تنهایی یک عنکبوت غول‌آسا را تصور می‌کند که با او حرف می‌زند. در پایان یاکوب موفق به پایان رساندن سفر خود شده و ماموریتش را به خوبی انجام می‌دهد. اما آنچه در اهمیت اول قرار دارد بازشناخت او نسبت به جاه‌طلبی‌های خود و بازگشت به سوی لنکا است.

فیلم از جمله فیلم های علمی تخیلی معناگراست که در آنها انسان یا انسان هایی به دوردست کهکشان و جهان هستی سفر می کنند اما در آنجا در نهایت متوجه می شوند که هیچ چیزی مهم تر از چیزهای اصلی و اولیه ی زندگی مانند عشق و خانواده نیست، در واقع سفر به کهکشان های دوردست تنها به سفری در درون برای شناخت خود تبدیل می شود. ساخت فیلم هم بسیار خوب و در حد بالاترین استانداردهای آثار علمی تخیلی است.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن

آخرین اخبار

«طوبی» به ایستگاه پایانی رسید آمار تماس‌های سه ماهه مخاطبان ۱۶۲ اعلام شد مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روزها در ضاحیه تلاش برای بقای گونه ای خاص از لک لک کابوسی برای مجرمین و حامی مردم «فضانورد» به شبکه نمایش می رود همانندی این روزهای لبنان با تابستان ۱۳۶۰ «به افق فلسطین» از طوفان الاقصی تا وعده صادق سری جدید «بگو بخند» از ۱۸ مهر آغاز می‌شود دردسرهای ریاضی دان شدن در «فقط بیست» کمیک موشن «زیتون سرخ» روی آنتن شبکه دو سفر به قلب معماری: فیلم مستند «سنگ و آجر» از قزوین تا رم «شکارچی غیرمجاز» به شبکه تماشا می آید نماهنگ «به افق فلسطین» در سالگرد ۷ اکتبر منتشر شد شبکه فراتر در «آفریقای جنوبی» یک سال از تولد «به افق فلسطین» تلویزیون می‌گذرد روایت سیدحسن نصرالله از نقش ویژه حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت در «کان معنا» «مرزهای عاشقی» در شبکه قرآن و معارف «به رسم پروانگی» در قاب شبکه پایتخت مستند «قاتلین وحشی» را از شبکه مستند ببینید لزوم روایت‌گری مستند در مواجهه با تاریخ حضور «بیگانگان» در شبکه نمایش مستند «در تدارک طوفان» در «کافه مستند» اندوه مخاطبان در پی شهادت رهبر مقاومت ایستگاه پایانی فصل اول برنامه «مهمانی» گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی بررسی ابعاد گوناگون زندگی شهید هاشمی‌نژاد در مستند «راه سوم» شعر و موسیقی و تار و ترنج در تلویزیون رازهای تبهکاران در شبکه یک برملا می شود شبکه نمایش «تاکسی» هندی گرفت «مدرسه زندگی» و «اعجوبه» در شبکه نمایش شبکه افق حضور سردار قاآنی را در برنامه «به افق فلسطین» تکذیب کرد انتشار نماهنگ بین المللی «می آییم/ناتی» از سیلی مقتدرانه موشکی تا خطبه های تاریخی و وحدت بخش رهبر معظم انقلاب در بزرگداشت شهید نصرالله تدارک شبکه مستند به مناسبت هفته نیروی انتظامی «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «منهای ۷۵» اکران کمپین محیطی «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور ورود «کودکان» به شبکه سلامت «گشت شب» در شبکه مستند ویژه برنامه سالگرد عملیات طوفان الاقصی در شبکه چهار «طوفان آزادی» در شبکه یک پخش سریال «طلوع فجر» در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حقیقت یک پادگان نظامی است شبکه یک «زیر پوست آمریکا» را به نمایش می گذارد «دولیتل » در قاب نمایش اوضاع سیاسی لبنان پس از حمله اسرائیل غاصب مستند «وداع با اسلحه» در «کافه مستند» با شبکه نسیم «طنزیم» شید فیلم‌های هفته نیروی انتظامی در شبکه نمایش

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها