مشاهده خبر

چهار شنبه 16 خرداد 1403 - 11:15:27

پویانمایی های انتخاباتی روی آنتن شبکه ها

پویانمایی هایی با مضمون انتخابات و تاثیر مشارکت حداکثری در سرنوشت مردم از شبکه های سیما پخش می شود.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

مرکز پویانمایی صبا در ایام منتهی به انتخابات، آثاری متفاوت و اثرگذار را در قالب پویانمایی برای پخش از شبکه های مختلف سیما تدارک دیده است.

پویانمایی «ماجراهای آقای شهروندی» به تهیه کنندگی شهرام شیرزادی در10 قسمت 2 دقیقه ایی و با تکنیک دوبعدی تولید شده است.

محورهای این پویانمایی عبارتند از چگونگی یک انتخاب درست در زندگی، اهمیت انتخابات درست و آگاهانه از منظر وظیفه شهروندی، مزایای مشورت کردن و نقش خانواده در انتخاب درست و بهتر، استفاده از مشاور در تصمیم گیری ها، فریب نخوردن در فضای مجازی، تاثیر حضور مردم در آینده جامعه و غیره ... است.

پویانمایی «آقا معلم و بچه ها» به تهیه کنندگی داوود حدیثی است. این انیمیشن در 13 قسمت 2 دقیقه ای و با تکنیک کات اوت تهیه شده و محورهای اصلی آن شامل: بیان شرایط یک انتخابات سالم اعم از الزامات حضور در انتخابات، فضای انتخابات سالم، شرایط انتخاب کننده سالم، شرایط انتخاب شونده سالم، انتخابات یکی از اصول اساسی برای حفظ انسجام ملی و امنیت ملی است.

پویانمایی «شکرستان» که به تهیه کنندگی مسعود صفوی برای مخاطب عام، به تعداد 13 برنامه 2 دقیقه ای با موضوع انتخابات ساخته شده است و در برگیرنده، موضوعاتی از جمله انتخابات و بیان مباحثی همچون چگونگی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار انتخاباتی مردم، احترام و حفظ حرمت کاندیداها، بیان مطالبات مردم و ... است.

مجموعه پویانمایی های تولید شده در قالب یک بسته برای پخش از شبکه های سیما تدارک دیده است که به تدریج پخش خواهد شد.

«انتخاب من» به تهیه کنندگی مریم گودرزی در 25 قسمت 4 دقیقه و با تکنیک سه بعدی تولید شده است. این مجموعه درباره شخصیتی است که یاد می گیرد چگونه در اجتماع و خانواده زندگی کند و حق انتخاب داشته باشد و وله های انتخابات این مجموعه هم با 22 قسمت 2 دقیقه ای با تکنیک سه بعدی ویژه انتخابات  تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/ن

آخرین اخبار

اسرائیل در حقیقت یک پادگان نظامی است شبکه یک «زیر پوست آمریکا» را به نمایش می گذارد «دولیتل » در قاب نمایش اوضاع سیاسی لبنان پس از حمله اسرائیل غاصب مستند «وداع با اسلحه» در «کافه مستند» با شبکه نسیم «طنزیم» شید فیلم‌های هفته نیروی انتظامی در شبکه نمایش شبکه مستند به «نبرد امواج» می رود موشک قادر، کابوسی برای دشمنان «حبیب» به شبکه فراتر می رود بررسی ساماندهی سرمایه انسانی آموزش و پرورش در «پرسشگر» پخش سریال «با سال تماس بگیر» از شبکه تماشا مستند «معادله نصر» از قاب شبکه دو سیما ۲۴ ساعت «به افق فلسطین»؛ بزرگداشت سالگرد برنامه‌ای که تاریخ‌ساز شد طبیعت شگفت انگیز آلپ از قاب شبکه تهران «قرارگاه نصرت» در مراحل پایانی مستندهای شبکه قرآن در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی گرامیداشت یاد «سیدحسن نصرالله» در شبکه قرآن و معارف بازدید ۳ میلیونی «نوسان» در تلوبیون ببر و بدوز تلویزیونی «نوآ» در شبکه نسیم یک «داستان آمریکایی» در شبکه نمایش مهاجرت معکوس از نمای نزدیک روایتی از «وعده» صادق در شبکه مستند روایتی از مقاومت مردم یک روستا در قاب مستند بررسی اندیشه‌های فلسفی مشرق زمین در «امتداد» «سینمای ترور» در «هفت» بررسی می‌شود/ «شه‌سوار» روی میز نقد شبکه های تلویزیونی راوی بزرگداشت «شهید مقاومت» «قله های برفی» در «کافه مستند» شبکه افق مجموعه کوتاه و مستند «قاف» از شبکه پیشران فراتر «خانه»؛ خاطرات یک خانواده بیروتی «پرچمدار» به شبکه مستند می‌آید گفتگو با بازماندگان جنگ سی و سه روزه ویژه برنامه «وعده صادق» روی آنتن شبکه نسیم روایت «هانیبال» رژیم صهیونیستی در شبکه مستند آئین رونمایی از مستند «آلبوم خانوادگی من» تعامل سازمان نظام پرستاری با رسانه ملی در راستای بهبود وضعیت پرستاران شبکه مستند از «داستان سفارت» می گوید همراه با فیلم های سینمایی این هفته؛ از ژانر پلیسی تا استکبارستیزی مستند «اسرائیلیسم» در «کافه مستند» کمیک موشن «زیتون سرخ» آماده نمایش شد/ روایت بی‌پرده از دروغ‌های خانمان‌سوز اسرائیل یک فیلم سینمایی علمی تخیلی، امشب در قاب فراتر «تانک‌خورها» از نیمه مهرماه روی آنتن شبکه سه سفر «در طبیعت» با شبکه مستند «نبرد خلیج فارس ۲» در قاب امید «وعده امید» تا ساعاتی دیگر منتشر می شود نسیم و ناگفته های خبرنگاران قدیمی ایران در لبنان نقض حقوق بشر و تلاش برای تأسیس رژیم صهیونسیتی «روز 12 دسامبر» در تقویم شبکه چهار محک زنی اطلاعات عمومی دانش آموزان در «حروف دانش» «در آن شب» در شبکه مستند

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها